Matte, det är kallt här .... Brrrr

publicerat i Dagbok;
Det är så kallt och matte går runt och svär hela tiden, hon är arg på hyresvärden och element i hela lägenheten är kalla allihopa, den där lille katten som bor här går runt och letar efter en varm fläck och majvind och jag försöker mosar oss i en filt så det inte blir så kallt för oss. Imorgon ska det kommer ner såna där flyttkartonger sa matte , inte en aning vad det nu ska vara men hon lovade att den där läskiga granen ska bort snart så jag inte behöver vara rädd för den, det blev jag superglad över. Matte är rätt så stressad de senaste dagarna men inatt gosade jag jättemycket med henne och husse och jag tror de tyckte om det. Nu förtiden är jag ju mest hos min bästis majvind, hon är så varm och mjuk och gosig , det är så tryggt och ligger med henne <3. Findua har blivit en riktigt mattekatt han sitter som ett plåster på henne eller i granen hahaha ;)
 
Hoppas ni har haft en fin jul allihopa.<3
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :