Oj oj!

publicerat i Dagbok;
Hej på er alla trogna följare, det är så roligt att se att så många av er titta förbi trots att det vart lite tyst här ett tag.
Matte och husse är i den där kallade julpaniken som iår fallar ihop med flyttpaniken men ändå har det hänt lite grejer som jag tänkte berättar för er.
 
Findus den där lilla adhd bollen som springer runt här hemma har blivit kastrerad för några veckor sen och gud vad jag blev orolig kan jag säger, de kom hem med honom och han låg helt död i buren :oooo men matte sa att allt är ok och hon satte sig brevid honom och var med när han vaknade. På kvällen var allt oki igen och han adhd.ade han runt här hemma ;)
 
Jag har börjat ta efter honom och har lärt mig hur man brottas ( matte är superstolt ) och leker med både honom matte och majvind. Det är faktiskt super roligt :D Tänk vad jag har missat de sista 8 åren där jag inte lekte. Jag har börjat blivit lite sjukare igen men matte fixar det galant med mig och mina näsdroppar även om jag hatar henne i just det ögonblicken men bara några minuter efterråt kan jag andas som den friskaste katten här på jorden.
 
Vi har fått upp en sån här konstig grej också , typ halva skogen :o en julgran säger matte men jag tycker den är rätt så obehagligt men fint när hon sätter ljus på den :)
Lite bilder från de sista dagarna  <3
 
 
Matte håller mig efter medicineringen <3
 
 
 
Puss och mjau på er <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :