7/11

publicerat i Dagbok;
Igår vart det inte ett ända inlägg, först tänkte jag blir lite sur på matte men när vi vaknade inatt så vart hon jättesjuk :( , magsjuka sa hon, jag vet ju inte vad det är men matte såg förskräckligt ut (förlåt matte älskar dig ändå). Hon kände redan igår att något inte stämde så hon glömde bloggen ..
Idag mår hon riktigt dåligt men nu har jag fått en liten gosstund med henne <3 matte skulle jobbar på katthemmet imorgon men nu blir det inget, hon är lite ledsen över det men jag är glad att matte stannar hemma hos mig...  Hehe

Förhoppningsvis kommer DEL V ikväll men mattes hälsar går före så idag får hon bestämmer :)

Jag bjuder på en rolig bild så länge 
Eller ja, husse tyckte det var roligt jag kände mig mobbad av honom , skulle ju tvättar mig - undrar hur rolig han ser ut när han duschar ;)


Nospussar på er :*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dui och Deco:

Sötnos!<3

Kommentera inlägget här :