5!!! hela månader ...

publicerat i Dagbok;
Nu har matte och jag inte hunnit skriva ett enda inlägg sen den 12.1 i år. Det måste betyda att vi har haft sååå mycket att göra. Oftast var det dock min och mattes sjukdom som kom emellan men idag har vi fräschat upp bloggen och kommer förhoppningsvis kunna uppdatera er lite mer!
Matte har något som kallas sommarledig nu, det berättade hon till mig imorse, jag som katt vet ju dock inte vad hon snackar om, jag är ju ledig hela livet :D och skulle inte orkar med ett jobb eller att plugga som matte gör :o, jag menar när ska man kunna gå ut och sola? Eller en brottningsmatch med lillebrorsan ? Nej nej, jag är katt och ska alltid ha ledigt!
 
Det har inte hänt så speciellt mycket de senaste månaderna men för någon vecka sen så fick matte ett present av husse, och det måste vara det jobbigaste hon fått på länge... iaf för oss kissarna. Det är en sådan konstig svart grej som matte går runt med hela dagen och ta kort på oss HELA DAGEN, och när husse kommer hem så fortsätter han med det... Majvind och jag brukar ta avstånd från denna konstiga grej men Findus springer nästan till den där hela tiden bara för att vara med på kortet... jaja, de där ungar katterna ;) Matte tänker lägger in några av hennes jobbigheter här nere nu, så ska jag fortsätter sova :*
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Ääääntligen får jag se vad ni tre små busar har för er <3

Svar: Hehe ja, matte har lovat att skriva lite oftare nu även om det ibland bara blir bilder :D
Vidas matte

Kommentera inlägget här :